2007-2008 Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας Σερρών, Προπονητής Παιδικού τμήματος - Τμήματος Τερματοφυλάκων
2008-2009 Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας Σερρών, Προπονητής Τμήματος Junior - Τμήματος Τερματοφυλάκων
2008-2009 Α.Ο. Κεσσάνης, Προπονητής Ανδρικού Τμήματος
2009-2010 Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας Σερρών, Προπονητής Προ-Παιδικού τμήματος - Τμήματος τερματοφυλάκων - Υπευθ. Τμήματος Babini
2010-2011 Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας Σερρών, Προπονητής Προ-Παιδικού τμήματος - Τμήματος τερματοφυλάκων - Υπευθ. Τμήματος Babini
2011-2012 Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας Σερρών, Βοηθός Προπονητή ΤΑΠ (Football League 2) - Προπονητής Παιδικού Τμήματος - Τμήματος Junior - Τμήματος τερματοφυλάκων
2012-Νοέμβριος 2012 Ακαδημία Ποδ. Ζ. Ζάχου Θεσ/νικη, Προπονητής Ανδρικού Τμήματος
2012-2013 Ακαδημία Ποδοσφαίρου Κένταυρος, Προπονητής Junior Τμήματος
2013-2014 Συνιδρυτής Σχολής Ποδοσφαίρου Κένταυρος Λαγκαδά, Τεχνικός Υπεύθυνος - Προπονητής - Γυμναστής Τερματοφυλάκων
2013-2014 Μακεδονικός Ασκού (Α' ΕΠΣΜ), Γυμναστής ομάδας
2014-2015 Ελπίδες Ηλιούπολης (Β' ΕΠΣΜ), Προπονητής Ομάδας
2014- Σχολή Ατομικών Προπονήσεων ELITE, Υπεύθυνος Σχολής
2014-2015 Έσπερος Τερψιθέας, Προπονητής Junior Τμήματος
2015-2016 Έσπερος Τερψιθέας, Προπονητής Pro-Junior 07 & Προ-Παιδικού 03 Τμήματος
2016-2017 Έσπερος Τερψιθέας, Προπονητής Junior 07
2017-2018 Έσπερος Τερψιθέας, Προπονητής Junior 07 - Τεχνικός Διευθυντής Ακαδημίας
2018-2019 Έσπερος Τερψιθέας, Προπονητής K12 07 - Τεχνικός Διευθυντής Ακαδημίας
2014- έως σήμερα Σχολή Ατομικών Προπονήσεων ELITE, Υπεύθυνος Σχολής

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Παιδομαζώματα και Ευρώ

Του Νίκου Τουλουπίδη

Ατομικές Προπονήσεις-Personal Training"ΤΑ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑΤΑ", για να χορταίνει το μάτι.

Προσπαθώ να μπω στο μυαλό του Έλληνα "παπατζή-προπονητολόγου και γυμναστοφάγου" που με την καραμέλα "έχω παίξει και ξέρω" βαφτίζεται personal trainer και κάνει παιδομάζωμα με σκοπό να κερδίσει λίγα περισσότερα χρήματα.

Από την άλλη το μυαλό του "ΈΛΛΗΝΑ-κηδεμόνα", που θέλει το μάτι του να χορταίνει από κόσμο και τα αφτιά του να ακούν μόνο θετικά σχόλια για το βλαστάρι του. Πληρώνοντας έναν σκασμό λεφτά σε ανθρώπους που με το ψέμα καταφέρνουν και επιβιώνουν, απαιτεί περισσότερο το πρεστίζ της συμμετοχής, και λιγότερο την πραγματική ουσία του έργου.



Αυτή είναι δυστυχώς η Ελληνική Αθλητική Πραγματικότητα την οποία υπηρετούν πολλοί..

Σημείωση 1... Χρειάζεται Αθλητική Αστυνομία για αυτούς που έχουν ως σκοπό το εύκολο χρήμα και με τις ενέργειές τους πηγαίνουν τον αθλητισμό άλλο ένα βήμα πίσω.
Σημείωση 2... Η Ατομική Προπόνηση είναι επιστήμη και ο άνθρωπος που την ασκεί ονομάζεται "εκπαιδευτής".
Σημείωση 3... Αγαπητοί γονείς υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι γυμναστές που κάνουν αθόρυβα τη δουλειά τους ΣΩΣΤΑ και ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ , και άλλοι οι οποίοι σας βλέπουν σαν χαρτονόμισμα.

Το κείμενό μου έχει σκοπό να υπερασπιστεί την πολύ σοβαρή προσπάθεια που κάνουν αξιόπιστοι και νεαροί συνάδελφοί μου για την επιβίωση τους, χωρίς να ενοχλούν κανέναν, χωρίς να δολοπλοκούν και φυσικά υπηρετούν με σεβασμό την επιστήμη τους. Δεν είναι στοχευμένο, ούτε θέλει να προσβάλει συγκεκριμένα άτομα. Οι φωτογραφίες είναι τυχαίες και αποτελούν παραδείγματα τμηματικής προπόνησης που την ονομάζουν κάποιοι "ατομική", ενώ δεν είναι...

Συμβουλές προς επίδοξους προπονητές, που θέλουν να γίνουν εκπαιδευτές..
Αγαπητέ μου,
Προς Θεού δεν είμαι εγώ που θα σε κρίνω και ούτε επιδιώκω να φύγεις από το χώρο. όμως θεωρώ πως μπορώ με κάποιο τρόπο να βοηθήσω για τη βελτίωσή σου.
Προλαβαίνεις να διορθώσεις την κατάσταση, αρκεί να θέλεις..
10 συμβουλές για την ατομική προπόνηση
1. Η Ατομική προπόνηση που γίνεται υπό τη μορφή τμήματος θα πρέπει να αποτελείται το πολύ από 4-5 συμμετέχοντες και, εάν είναι δυνατόν, από δύο εκπαιδευτές.
2. Υπάρχουν αθλητές πολλών ταχυτήτων, με διαφορετικές ανάγκες ο κάθε ένας. Συνεπώς θα πρέπει τα τμήματα να είναι ομοιογενή και όπου απαιτείται θα πρέπει να γίνεται το εξ'ορισμού personal training, δηλαδή ατομική προπόνηση με έναν συμμετέχοντα.
3. Η ατομική προπόνηση θα πρέπει να ξεπερνάει την ομαδική, αφού στην ατομική ο ασκούμενος απαιτεί περισσότερες επαναλήψεις, με σκοπό να κάνει περισσότερες φορές το λάθος (το οποίο θα πρέπει να διορθώσει) ή το σωστό (το οποίο θα πρέπει να του γίνει μνήμη-συνήθεια).
4. Η ατομική προπόνηση είθισται να είναι προϊόν πολυτελείας και ως εκ τούτου απρόσιτο σε πολλούς. Κάνε τη διαφορά και φέρε κοντά σου αθλητές που επιθυμούν τη βελτίωση, χωρίς να πληρώνουν έναν βασικό μισθό του ιδιωτικού τομέα.
5. Οργανώσου και απέκτησε επιτέλους σωστή μεθοδολογία, με μελέτη και συνεχή ενημέρωση.
6. Δεν είσαι παντογνώστης. Ρώτα και συμβουλέψου έναν γυμναστή ή έναν ειδικό. Δεν είναι ντροπή. Δε θα σε πει κανένας άσχετο.
7. Όταν σταματήσει κάποιος να βελτιώνεται με εσένα, προέτρεψε τον να πάει σε άλλον εκπαιδευτή. Θα εκτιμηθεί περισσότερο η ειλικρίνεια σου και σίγουρα θα έχεις βοηθήσει πραγματικά τον αθλητή.
8. Δημιούργησε συνεργασίες με άλλους επιστήμονες για τη βελτίωση του αθλητή (γιατρούς, διατροφολόγους, φυσιοθεραπευτές κλπ). Μη μπαίνεις στη διαδικασία να παριστάνεις ότι είσαι ειδικός σε όλα.
9. Αν βλέπεις ότι δε μπορείς να συνεχίσεις, απλά κάνε στην άκρη και δώσε χώρο σε κάποιον νεότερο, με πιο φρέσκες γνώσεις και ιδέες.
10. Να τιμάς πάντα τους συνεργάτες σου, τους αθλητές σου και τους ανθρώπους που σε στήριξαν στα δύσκολα...
Όλα αυτά για το αυτονόητο που ονομάζεται "σεβασμός στο έργο μας".


Με εκτίμηση προς τον Έλληνα Γυμναστή
που τον έχουν ξεχασμένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου